EVENEMENTS AUTOMOBILEs

Persbericht : Ardenne Roads

Vincent Franssen

Trajectoire geeft afspraak in 2023 voor een nieuwe Ardenne Roads

Het evenement was gepland voor vrijdag 24 en zaterdag 25 juni… maar het gaat uiteindelijk niet door. Het is met een zekere droefheid dat het bedrijf Trajectoire van Jean-François Devillers aankondigt dat de Ardenne Roads tot 2023 worden uitgesteld. Omstandigheden buiten de macht van de organisatie hebben de promotor van dit evenement, dat zeer populair blijft, helaas niet de keuze gelaten.

Vorig jaar hadden de Ardenne Roads een nieuwe bladzijde in hun rijke geschiedenis – begonnen in 2002 – geschreven met een evenement op en rond het Château Jemeppe, in Hargimont, in het hart van de Belgische Famenne. De deelnemers waren tevreden en alles leek er op te wijzen dat de editie 2022 goed zou worden. Helaas, een paar weken geleden werd de situatie plots complex en dat tot groot ongenoegen van Jean-François Devillers en zijn team…

We hoorden van de Gentse manager dat Château Jemeppe was verkocht en dat de akten in de loop van de maand mei waren verleden en dat de nieuwe eigenaar van plan was om te beginnen met grote werkzaamheden om het pand om te vormen tot een luxe hotel”, legt de manager van Trajectoire uit. “Blijkbaar moet alles snel gaan en zijn de vanaf 1 juni geplande evenementen, waaronder dat van ons, gewoonweg van de agenda gehaald. In zo’n korte tijdspanne kon geen oplossing meer worden gevonden.

Er zat dus niets anders op dan het evenement met een jaar uit teestellen… “Wij zullen van deze speling van het lot gebruik maken om het evenement verder te verbeteren… en zonder twijfel terug te keren naar het centrum van Spa”, geeft Jean-François Devillers toe. “De verhuis is een fout geweest, maar in gesprekken met de deelnemers, na een zeer gewaardeerde seditie met Château Jemeppe als hoofdkwartier, willen velen van hen terug naar de sfeer van de stad Spa.”

Na deze tegenslag te hebben verteerd, gaat het team van Trajectoire weer aan de slag, om het evenement dat op zoveel enthousiasme binnen de wereld van de regelmatigheidswedstrijden kan rekenen, nog beter voor de dag te laten komen!

Vind onze volgende evenementen op deze link

Deel op uw netwerken

conntact trajectoire